Tuesday, March 27, 2007

Tisdag

I det rum jag sitter och jobbar är vi totalt sex stycken. Idag är en på jobbresa till Danmark så vi är bara fem. För en stund sedan bestämde sig alla förutom jag att de ville äta kebab till lunch idag.. Så nu är min förman ut på stan och handlar kebab och om en stund kommer hon att komma in med dem o då kommer det att dofta helt himelskt gott här. Och jag som bara har ätit en liten medwurst sallad idag. Min mage kommer att skrika. Hoppas dom äter snabbt så behöver ja int lida så länge :P
Vi lagade färsk sparris igår med mamma till middag, det var helt himmelskt gott! Kände mig otroligt trött igår, men jag tvinga mig själv upp ur soffan och så gick vi med mamma ut och gå med hunden, och efter det var jag helt pigg igen :)
Som ni kanske märker har jag nu vågat skriva vad jag väger. Det gick mycket snabbare än vad jag trodde (also att jag våga/ville berätta vad jag vägt och vad jag väger) men jag tror dt är för att jag int känenr mig ensam längre. Det finns så många härliga och sympatiska bloggar på nätet som gör att man får inspiration, motivation och energi att fortsätta! De hjälper mig helt grymt massor, mycket mer än vad jag trodde de skulle göra. *glad*

No comments: