Wednesday, March 28, 2007

Tandvärk

Vanligtvis är det väl så att man har tandvärk före man går till tandläkaren, men inte jag. Jag var till tandläkaren igår och idag har jag himla sjukt i en tand. Det konstiga är dock att den tanden som är sjuk är inte alls den tanden hon lappa åt mig, den är på helt andra sidan. Konstigt.
Jag kom på att jag inte alls har tagit någå bilder på mig hur jag såg ut när jag starta min bantning. Det är ganska synd, skulle ha varit trevligt att få se skillnaderna. Men tänkte ta bilder idag (om min syster bara vill hjälpa mig) och sedan igen om en månad. Förhoppningsvis kommer det att synnas förändringar till det bättre. =D
Annars har jag slarvat ganska mycket denna vecka. Har inte gått lika långt som jag har förut och så har jag ätit mera, inte kanske ohälsosamt, men mera och senare på kvällen än vad man borde. De två första veckorna åt jag aldrig senare än åtta på kvällen och igår åt jag ännu vindruvor halv tie. *suck*
Igår kom mitt paket från H&M. Det var trevligt, men jag vet inte riktigt hur mycket jag tänker behålla, för snart kommer de kläderna ju att vara för stora för mig :) Det är bra att vara positiv har jag märkt!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Liv och tack för din kommentar, jag blev jätteglad. Nu gav du mig en chans att få följa dina framsteg här på din sida. Roligt! Grattis till din fina viktminskning du har hittills! :)

Hoppas din tandvärk går över snart, för det finns inget värre.
kram, Marie