Thursday, March 29, 2007

Frisyr

Idag har ja syndat big-time. Åt, vad jag tror är mandeltårta, på jobbet idag.. Och för övrigt är det mammas födelsedag och det betyder att det kommer gäster hem till oss vilket betyder att vi kommer att bjuda på goda kakor och annat smått och gott vilket kommer att betyda att jag kommer att tacka nej till allting och vara strong =)
För på lördagen är det supé och jag kommer att dricka alkohol, vilket är helt jätte ohälsosamt, och int bara lite heller troligtvis, mn ska försöka att drick i måttliga mängder.. får se hur det går. Och på söndagen mår man sen dåligt o vill bara ha en massa fet mat såsom kebab elä hamburgare. Men jag ska int äta något sånt.
Victoria Beckham ser allt som oftast allt för smal ut (tycker jag, hennes armar och ben är bara int mänskliga) men jag gillar hennes nya frisyr helt grymt mycket. SÅ nästa gång jag går till frissan skall jag klippa mitt hår så :)

2 comments:

Anonymous said...

Hej Liv!
Vad skoj att du skrev en kommentar hos mig! Vad mycket du gått ner så snabbt!! Duktigt som tusan!! :D
Hoppas det går bra för dig med namnsdagsfiradnade och att du får skoj på lördag! :) Jag går upp 05:45 för att hinna träna innan jobbet. Det är så pass tidigt att jag går upp i ren chock. :)
/Yllet

Anonymous said...

Jag tycker också att Victoria är för smal, tror inte hon mår bra. Hon är ju bara skinn och ben.
Visst har hon bytt frisyr igen, sett det men jag gillade inte den frisyren men den hon har på bilderna här är jättefin =)