Friday, March 30, 2007

Nästa vecka

Nästa vecka skall jag börja (fortsätta) med nya tag. Det är int dt att jag har gett upp nu, men motivationen är inte riktit på topp just nu och när jag ändå vet att jag imorgon kommer att vara lite ohälsosam..
Så här är mitt schema för nästa vecka:
1. Skall börja gå ut och gå på morgonen. Det betyder att jag kommer att stiga upp mellan halv 6 och 6. *suck* Men man blir pigg av lite frisk luft på mornarna, och dessutom sa mammma att hon gärna kommer med mig:) Måste gå åtminstone 3 veckomornar + 1 helgmorgon, men gärna oftare!
2. Skall börja att räkna ViktVäktar points. Har inte gett upp min atkins diet, men websidan därifrån jag har tagit alla regler, recept etc. är stängd för tillfället så jag vet int vad jag får och får äta. Så därför. Men jag kommer att undvika vitt mjöl, bröd, pasta, ris etc.
3. Motionera efter jobbet. Gå, jogga, simma, stavgång, tennis, whatever. Summan i slutet av veckan skall vara 3 timmar.
4. Inga japanskakorsord denna vecka! Om jag en gång börjar med dem så har jag så svårt att sluta, vilket betyder att jag sitter bara stilla och gör inget nyttigt. SÅ denna vecka får jag inte röra mitt japanska korsords häfte.
5. Inte äta efter 20.00!

1 comment:

Anonymous said...

Det är bra planerat. Jag ska också börja promenera på morgonen, jag tycker det är jätteskönt =)
Kör hårt