Wednesday, May 2, 2007

London

Ingen vägning denna vecka. Vågar helt enkelt inte ställa mig på vågen. Har ju varit i London, och det är extremt svårt att hålla sig på semestern. Och hade inte ätit något godis under hela resan, skulle inte heller ha gjort det, om inte vårt plan skulle ha varit två timmar försenat.. Då köpte jag en tidning, och i tidningen fick man en fairtrade chokladstång. Och så tänkte jag medan jag stod och köade till kassan att när jag ändå kommer att äta chokon så varför int köpa en påse vingummi till? Och så gjord ja dt. Men, jag åt även en massa annat onyttigt i London. Fylda batonger, chips, franskisar etc. Och Starbuck's kaffe. MUMS! Det var helt gudomligt gott! Så jag väger mig först nästa måndag, när ja har hunnit hålla mig lite. Men ja kommer nog att förvänta mig ett plus, för jag hinner inte återställa all damage resan gjorde på fyra dagar.

No comments: