Monday, April 2, 2007

viktMINSKNING!! :)

Jag är såå glad att jag gick ner denna vecka oxå, för dt så ganska dåligt ut. Åt chips på söndagen + en massa ohälsosam pastasallad. Och festen på lördagen.. jag drack åtminstone 4cider plus ett par glas vin och några snapsar, var riktit i schicke. Och när mamma o ja kom hem på efter att festen var slut så sluka vi i oss en semla var ännu. Och knackkorv. Och på torsdagen när mamma fylde år åt jag hennes härligt goda cheesecake. Men ändå visa vågen minus. -0,7kg! HÄRLIGT =) Har oxå uppdaterat min lista för denna vecka. Kom på under helgen två nya regler. Om en kvart kommer mamma och söker mig från jobbet och så skall vi fara till tandläkaren så han kan dra ut två tänder åt mig. Ujj :( Så jag hinner inte skriva mer idag. Imorgon skall ja skriva o berätta vad som hände på lördagen, EGENTLIGEN :)

Morgonmål: 2skivor mörkt bröd, skinka och tomat på ena och leverpastej och gurka på andra. Fun Light blandsaft. (hann int söka upp mitt vikväktar häfte på morgonen, men skall göra det när jag kommer hem och sedan räkna ut mina points)
Lunch: Tonfisksallad med ris och oliver. Vichy.
Mellanmål: Ett äpple

1 comment:

Anonymous said...

Grattis till ditt minus =)
Det är ju jättebra